היה טעים ונעים. סיכום תערוכת מבשלים

כמו שסיפרנו לכם, בשבוע שעבר השתתפה משפחת "פסטה דלה קזה" בתערוכת "מבשלים 2010", שסיפקה לנו ולמבקרים שלושה ימים מרוכזים של שכרון חושים. במהלך השעות שעברו עלינו בנעימים בביתן בגני התערוכה נהנינו לראות את היענות הקהל, שמחנו לפגוש שוב לקוחות ותיקים ולהכיר כמה חדשים, כולל כאלה שהכרנו רק מהאינטרנט. והכי כיף היה לגלות שחברי קהילת הפודיז הישראלית הם אנשים רציניים, שאין שום דבר שיפריד בינם לבין התשוקה שלהם.

אבל עזבו אתכם ממילים, הן ממילא לא מסוגלות להעביר את הריחות, הטעמים, הצבעים והשילוב ביניהם, שכמו שיודע כל חובב קולינריה - הוא שעושה את הקסם. הנה כמה צילומים והתרשמויות של אחרים, שסיכמו את חגיגת הגסטרונומיה המלבבת הזו:

ששת שצ מסכם אצלו בבלוג (בקפה דה מארקר, שירד מהאוויר) את תערוכת מבשלים 2010, בפוסט מושקע עם הרבה תמונות נהדרות: "והמסמר של היום - פסטה דלה קזה, אל תפספסו את זה!", וגם חולק עם כולם את המתכון שלו לקזרצ'י שלנו. גם רחלי זוסימן סיכמה את התערוכה בבלוג המקסים שלה "פשוט מבשלת" והחמיאה: "השתמשנו במוצרים המעולים שלהם לא פעם ולא פעמיים". הנה תמונות של הפסטה שלנו בפייסבוק של רחלי וגם תמונה של משה מבשל רביולי. מורנה, נהנתה אף היא וחלקה עם גולשיה את הרשמים: "אני רוצה להגיד שהיה טעים בטרוף. איך אפשר לחזור לפסטה אחרת עכשיו? הטעם של הפסטה האיכותית הזו עוד בפה". מלבדם, גם כמה מהבלוגרים מאחורי "שמנמנ.ים" השקיעו, טעמו וצילמו, ואפילו דביר בר הגיע לבקר.

בחזרה לבתקשורת